De reis is begonnen - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van martha - WaarBenJij.nu De reis is begonnen - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van martha - WaarBenJij.nu

De reis is begonnen

Door: Martha Westerhof

Blijf op de hoogte en volg martha

19 Maart 2014 | Nederland, Geldrop

Zondag 16 maart Amsterdam - Chicago met United Airlines. Overnachten en om 5:15 uur op en ontbijt en met de bus richting fabriek 3 uur rijden vanuit Chicago. Werden in het hotel regelmatig aangeklampt door echtpaar met identieke windjacks en dito kapsels dus dit wekt als achterdocht en jawel veel zeuren over niets dus die hebben we met en smoes ontweken en zijn neergestreken in de hotelbar. In de fabriek de campers. Big, bigger and biggest. Ronald liep verlekkerd om de allergrootste incl. slideout maar gelukkig kregen een maatje kleiner toch nog goed voor 8 meter. Wel even wennen maar Ronald liet zich. niet kennen had zich al een paar maanden ingelezen en wist alles al van zwarte, grijze en witte slangen etc. Eerste stop Wilmington in Illinois. Niet de leukste staat veel graanvelden maar nu alleen maar veel stoppels en ijskoud. Camping gevonden maar toen we voor de slagboom stonden niemand te bekennen. Tollfree nr bellen dat op de deur stond maar degene die opnam verstond ons niet goed, verbindingen zijn daar niet optimaal. Wel werd er iemand naar de slagboom gestuurd dus alles kwam toch nog goed. Omdat het vroor mochten er geen tanks gevuld worden ivm bevriezen leidingen, dus richting toilet en wc maar dit was niet echt heel fijn. Weinig kampeerder dus faciliteiten niet schoongemaakt, dus maar een emmertje gepakt. Volgende dag richting Missouri, bezoek Aan de stad Sint Louis met de enorme arch, dit is een grote boog met daarin een prachtig museum, een eerbetoon aan Thomas Jefferson en alle pioniers voor wie St. Louis the Gateway was naar het westen. Onze RV moesten we parkeren op een aflopende kade en waren bang dat hij ging kantelen maar gelukkig bleef hij fier overeind. Nu aangekomen bij een KOA camping met alle faciliteiten dus eindelijk douchen, afwassen etc. Vriendelijke man aan de receptie zei er is een probleempje met het water gesprongen leiding grrr.. Gelukkig snel opgelost en wij zitten nu te genieten van een drankje en verheugen ons op morgen om te zien zien wat de
Prachtige land ons verder te bieden heeft.

• 19 Maart 2014 - 07:24

Anneke Van Der Meer:

Nou,dat was een spannend begin! Jullie zijn meteen door de wol geverfd! Vind het wel knap hoor,een heel avontuur. Hoop, dat het snel wat warmer wordt en dat je je emmertje niet meer nodig hebt! Heel veel succes en plezier, lieve groeten v ons, Anneke en Michel.X

• 19 Maart 2014 - 07:45

Herman En Helma:

Hallo luidjes,
    Jullie zijn begonnen.
    Een spannende reis tegemoet. Heel veel plezier en we kijken uit naar jullie volgende bericht.
    Lieve groetjes van ons.

• 19 Maart 2014 - 09:00

Rina En Donald:

Lieverds wat heerlijk om jullie verslag te lezen en zo eerlijk! Niet alles zal geweldig zijn maar des al niet te min waarderen het goede juist daar door ja toch. Het gaat hier al weer wat beter, en ga zo voor het eerst naar buiten een kleine wandeling maken (dat wel haha) Genieten jullie maar lekker met en zonder de emmer!!Liefs Donald en Rina

• 19 Maart 2014 - 10:00

Bob En Henny:

Hallo Martha en Ronald,

Spannend hoor het begin van jullie reis.
    Wij wensen jullie mooi weer (maar dat komt wel) en een goede reis toe.
    We zijn erg benieuwd naar jullie verdere belevenissen.

Groetjes van Bob en Henny.